Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟ ... «ΑΓΙΟ ΦΩΣ»;

Εγώ, δεν βρήκα την «Press Time» της Κυριακής - 23 / 12 / 2007, για να διαβάσω τι αναφέρει σχετικά με το «μέγα μυστήριο, με το άγιο φως», θέμα το οποίο πρόβαλλε στην πρώτη σελίδα της, την ημέρα εκείνη.
Δεν ξέρω τι νέα στοιχεία είχε η εφημερίδα και ασχολήθηκε «αποκλειστικά» στο (πασχαλιάτικο) θέμα αυτό... χριστουγεννιάτικα!

Εγώ πάντως, το έχω λύσει το «μυστήριο»:
ΔΕΝ θεωρώ τον Χριστό «θαυματοποιό» του τσίρκου, κατάλληλο να κάνει τέτοια πράγματα, παρόμοια δηλαδή με την ιστορία με το «άγιο φως».
Και ελπίζω να είναι απλά τρικ των παπάδων, εκεί. Οπότε εκεί τελειώνει και το «μυστήριο».
Διότι θα μπορούσαν να είναι και μαγικά τεχνάσματα...
Έχετε ικανούς για τέτοια, τους ανθρώπους του πατριαρχείου;

Μάλλον «ΟΧΙ», θα μου πείτε! Οπότε, να λέμε «και δόξα τω Θεώ!», «και μη χειρότερα!» δηλαδή...

Δεν είναι δυνατόν να κάνει ο Χριστός θαύματα εντυπωσιασμού και μόνο, και... «χάρη γούστου» που λένε.
Τα θαύματα, τα αληθινά, (όπως πιστεύω, του Χριστού), δεν συγκρίνονται με την ψευτιά και το θέατρο που παίζεται κάθε χρόνο εκεί στον Τάφο: Σβήνουν λέει το φως από το καντήλι που υπάρχει εκεί, και ο Πατριάρχης προσεύχεται (στα κρυφά και στο σκοτάδι, σαν σε μασονική στοά!) για να... ξανανάψει, λέει!..
...Σαν να λένε: «Αλέ-βου-πας», «και τώρα κυρίες και κύριοι, ταρααά, ιδού το... Άγιο Φως»!!!..

(ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟ - ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2008 - ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ, ΤΟ "ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ")

5 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ευχαριστούμε τον ανάδελφο μπλόκερ π. Παντελεήμωνα Κρούσκο για τη χάρη που μας έκανε να διαβάσει τις αναρτήσεις μας σχετικά με το λεγόμενο θαύμα του λεγόμενου αγίου φωτός.

Τον ευχαριστούμε και για το εκτενέστατο σχόλιο του, και για τα τόσο επαινετικά του λόγια τα οποία (...από ταπεινό φρόνημα) αδυνατούμε να τα δημοσιεύσουμε.

Να είναι καλά ο άνθρωπος!!!..

stavroula είπε...

Krimas xanoume parastash.
Alla efoson les oti sou esteile
"epenetika logia" paw paso!...

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τι να πω Σταυρούλα;

Ήθελες μήπως να επαναλάβω λέξεις για τις οποίες (δικαίως) θα με μάλωνε μετά η κ. Νίτσα;

Να έλεγα πάλι αυτό το χιλιοειπωμένο «όλα σκατά»; Το απέφυγα με αυτό το λακωνικό και διφορούμενο (όπως κατάλαβες) σχόλιο μου.

Αν δεις τις ετικέτες στο σχόλιο μου που ανάρτησα στο «χαίρετε» θα καταλάβεις τι «επαίνους» μου έριξε ο «καλος» αυτός παπα-μπλόκερ!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ευχαριστούμε τον συνάδελφο παπα-μπλόκερ

http://xairete.blogspot.com/2009/01/blog-post_17.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Να πώς, δηλητηριάζονται οι παπάδες μας:

http://agiofos.blogspot.com/2008/08/blog-post.html