Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2008

Με πτήση των ΟΑ το Άγιο Φως

Πέμπτη, 24.04.08

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές θα μεταφέρουν το Άγιο Φως από τον Πανάγιο Τάφο της Ιερουσαλήμ στην Αθήνα. Το έκτακτο δρομολόγιο (ΟΑ 4301/4302) θα πραγματοποιηθεί το Μεγάλο Σάββατο με αεροσκάφος τύπου Boeing 737-400 και με δαπάνη του υπουργείου Εξωτερικών.

Η πτήση των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα αναχωρήσει από την Αθήνα για το Τελ Αβίβ στις 6 το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου και θα επιστρέψει στην Αθήνα στις 19:05 της ίδιας ημέρας.

Κατά την άφιξη θα λάβει χώρα τελετή υποδοχής, με παράταξη αγήματος και μπάντας, καθώς η Ελλάδα θα υποδεχθεί το Άγιο Φως με τιμές αρχηγού κράτους.

Το Άγιο Φως θα μεταφέρει στην Αθήνα ο Έξαρχος του Παναγίου Τάφου, σεβασμιότατος μητροπολίτης κ. Θεοφάνης, συνοδεία του εκπροσώπου της Εκκλησίας της Ελλάδος, Θεοφιλέστατου επισκόπου Νεοχωρίου κ. Παύλου.

Στην επίσημη αποστολή, την κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο υφυπουργός Εξωτερικών Θόδωρος Κασσίμης, ενώ θα μετέχουν επίσης εκπρόσωποι της Βουλής, καθώς και της Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές θα αναλάβουν επίσης τη μεταφορά του Αγίου Φωτός στις Ιερές Μητροπόλεις της χώρας. Η μεταφορά του Αγίου Φωτός θα γίνει με 18 τακτικές πτήσεις της εταιρείας, οι ώρες των οποίων έχουν τροποποιηθεί, ώστε να φθάσει εγκαίρως στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας και στις εκκλησίες όλης της Ελλάδας.

Οι επιβάτες των συγκεκριμένων πτήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμμών έχουν ενημερωθεί για τις σχετικές τροποποιήσεις.


ΑΠΕ - ΜΠΕ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπορειται να διευκρινισεται απο που ακριβος προερχετε το αγιο φως και πως το παιρνουν!!! εχω διβασει οτι χρειαζονται καποιεσ διαδοκασιεσ για να βγει απο τον ταφο του χριστου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ Σ.Δ.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Χριστός Ανέστη!

Πρώτον: «Άγιος» είναι μόνον ο Θεός, με την απόλυτη έννοια της λέξης! Ο Τριαδικός Θεός: ο Πατέρας, ο Υιός, και το Άγιο Πνεύμα.

Δεύτερον: Άγιοι, σχετικά, είναι οι άνθρωποι του Θεού, οι άνθρωποι της Εκκλησίας, οι συνειδητοί ορθόδοξοι χριστιανοί, οι άνθρωποι της θυσίας, της ταπείνωσης, της μετανοίας.

Τρίτον: Άγια, με επίσης σχετική έννοια, ονομάζουμε και διάφορα πράγματα της εκκλησίας, όπως οι εικόνες (λέγονται και «ιερές»), η «αγία τράπεζα» στο ιερό του ναού, κλπ.

Για το φως τώρα!.

Υπάρχει το άυλο φως (το θεϊκό), όπως εκείνο δηλαδή που είδαν οι μαθητές στην Μεταμόρφωση του Κυρίου, όπως ήταν και εκείνο το φως της Ανάστασης… Το οποίο φως της Ανάστασης συμβολίζουν οι αναμμένες λαμπάδες μας από τον ιερέα μετά το «Χριστός Ανέστη!»

Η ιερότητα της στιγμής, θέλει το φως αυτό να το παίρνει ο ιερέας από το «ακοίμητο καντήλι» πάνω στην αγία τράπεζα.

Έτσι, το «φως» αυτό (η φλόγα της αγίας πίστης μας) ονομάζεται «άγιο»!

Αυτή είναι η δική μου πληροφόρηση για την παράδοση και την κανονική τάξη της Εκκλησίας μας, και αυτήν σας καταθέτω.

Βέβαια εσείς θα έχετε ακούσει και άλλα (μυθεύματα προφανώς) σχετικά με το από πού βγαίνει το «άγιο» φως των θεομπαιχτών και των χριστέμπορων, και με ποια (ταχυδακτυλουργική ή μαγική;) διαδικασία βγαίνει… Έτσι;

Χριστός Ανέστη!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Με ρωτούν: Από πού βγαίνει το «άγιο» φως των θεομπαιχτών και των χριστέμπορων, και με ποια (ταχυδακτυλουργική ή μαγική;) διαδικασία βγαίνει;

http://xairete.blogspot.com/2009/04/blog-post_19.html