Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

«ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟ ... «ΑΓΙΟ ΦΩΣ»;» ...Η ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ, ΛΕΕΙ:

Σχολιάστριά μας (από Αμερική), γράφει περί του «αγίου φωτός»


η stavroula έγραψε:

Κατάγομαι από μια αρκετά ευσεβή οικογένεια (όχι θρησκόληπτη) από γονείς με κάποια μόρφωση, και συγγενείς οι οποίοι μετανάστευσαν στην Αμερική μετά τον εμφύλιο.
Ζω 20 χρόνια στην Αμερική με οικογένεια / παιδιά, και ως νέα στην Ελλάδα μεγάλωσα με παραδόσεις και χριστιανικές αξίες.
Είμαι εκπαιδευτικός (early childhood education) και με σπουδές ως (special education teacher). Εργάζομαι σε δημόσιο σχόλιο, ενώ βοηθώ και στο σχολειό της παροικίας μας.

Το άρθρο (ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟ ... «ΑΓΙΟ ΦΩΣ»;) με βρίσκει λίγο έκπληκτη.., δεν ξέρω ποια θα ήταν η αντίδραση της ευσεβούς οικογένειας μου (Ελλάδα), αλλά ξέρω ότι τη νύχτα της ανάστασης (παροικία) ο ιερέας τονίζει ότι (το φως) έρχεται από τους άγιους τόπους ..αεροπορικώς (??).

Όπως είπα παραπάνω, θεωρώ ότι έχω κάποια μόρφωση. Δεν είμαι η γενιά των καλών μου γιαγιάδων που λόγω συνθηκών ούτε καν πήγαν σχολειό, αλλά και ούτε είμαι και η θρησκόληπτη / ευκολόπιστη (δηλαδή του είδους των πιστών «αγίας αθανασίας του Αιγάλεω»).

Ναι! Έχω κάποια μόρφωση. Αγαπώ τον Χριστό και την Ορθόδοξη Εκκλησία των προγόνων μου. Έτσι μεγάλωσα!
Αρχίζω όμως να πιστεύω ότι, κάποιοι, μου υποβιβάζουν την νοημοσύνη, κάποιοι, μας εμπαίζουν προσπαθώντας να βιάσουν ό,τι ιερό και όσιο, και να σβήσουν αυτήν την άσβεστη του Χριστού, φλόγα μέσα μας. Ένα μικρό λύχνο, που σε άλλες περιπτώσεις θα είχαν πετάξει στα σκοτάδια της αθεΐας...

Γιατί; Τόσο πολύ την δόξα και τον χρυσό λάτρεψαν ώστε να μην μπορούν να δουν μπροστά τους; Δεν έχουν ντροπή και αισχύνη στα αθώα βλέμματα των παιδιών μας;

Ίσως, θα πουν, γίνονται για πολιτικούς λόγους, ότι πρέπει να συμβιβαζόμαστε και να είμαστε ανοιχτοί με όλους.. Το εμπόριο όμως, πού κολλάει; Ισοπέδωση, εδώ και τώρα;

Πού να φωνάξεις και πού να διαμαρτυρηθείς! Πού να υψώσεις τη φωνή σου (σαν ένας Εμίλ Ζολά) για να πεις τα «κατηγορώ» σου;

Το μόνο που έμεινε να θυμάμαι:

Είμαστε εμείς του ουρανού γητευτές,
μέσα σε θλίψεις και μάχες πολλές.
Ελάτε μαζί μας για τον ουρανό,
πορεία στον δρόμο το φωτεινό!

Λίχνους κρατήστε με λάδι πολύ,
έρχεται Εκείνος που όλους καλεί..
Ελάτε μαζί μας για τον ουρανό,
πορεία στον δρόμο το φωτεινό!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΤΡΙΔΑ.


(ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:(ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΟ ... «ΑΓΙΟ ΦΩΣ»;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: